fredag den 26. oktober 2007

Tal pænt til kunderne!

Vedlagte billede er fra mit oktober downswing.

I level 1 får jeg trukket en SUPER DONKY allin preflop .. med mine AA i hulen. Den fulde tosse CALLER uden at blinke og viser stolt J8s op, og vi gør klar til 5 kort på bordet!


Dealeren skubber chipsene over til den fulde svenske tosse og i chatten begynder snakken fra et par tilskuer:

" Unreal !!!!!"
" So cruel...so cruel. "


Man har jo prøvet det et par hundrede gange før og griner (eller er det stønner) .. da jeg jo udmærket vist at den river ville komme, da min downperiode er i gang ... så jeg skriver:

"No no, that is only fair - NH Sir!" (NH = Nice Hand)

Den fulde svensker bliver sikkert pinlig berørt og får stavet til "TY" (Thank You) = Og ja, han blev første mand UD af denne SNG!

Men lad os kigge lidt mere på den såkaldte "fulde svensker" .. han hedder "Headnt1". Lad os se ham via sharkscoop.

TAK FOR KAFFE !!!

Han er en af de bedste kunder i vores butik. Spiller poker som var det hjerterfri, og har næsten INTET lært af sine nu 550 games. Kurven er stabilt faldene.

Hvis vi inddeler hans poker karrie i 3 lige store faser, af hver ca. 180 SNG'er, giver det følgende forløb:

Fase 1 = -1.900$
Fase 2 = -1.100$
Fase 3 = -500$

Tillykke Headnt1 .. du er langsomt begyndet at forstå konceptet .. men der er vist lang vej endnu, før $ vandhannen er lukket. Men endtil da! ;-)


Ingen kommentarer: