onsdag den 21. november 2007

Det perfekte FLOP!

Jo den er god nok! Som SNG spiller oplever man mange sjove flop og badbeats. Men vedlagte slår alt jeg endnu har prøvet.

Her er et lille tilbageblik fra MTT 10$ turnering jeg spillede i sommeren 2007. Ca. 180 personer var med og vi nærmere os snart boble spillet. Blinds er så småt begyndt at blive høje, da jeg ser et flop med den meget smukke hånd J10spar.
WHAM BAM THANK MAMA!!


Den sidder lige i skabet - I FLOPPET A STR8 FLUSH - I TELL U!!
Jeg sidder forbavset med musen i hånden, dybt forbløffet. Disse magiske øjeblikke har jeg kun læst om. Nu sidder MIKE_TYSON med denne smukke gude hånd. Vil tror man får samme fornemmelser efter at have kæmpet i 4 stive timer med at lande en stor flot 15kilo laks.

Der bliver pænt checket i håbet om at spar ES skulle have ramt.
SB better 300 og en anden betaler?? Uhada, en lækker potte og jeg sidder perfekt på dealer pladsen og kan se de rar mennesker stikke ud. JEG CALLER - TURN!

Hov, det var da en mystisk fætter - Hvad er oddsene?? Denne hænd bliver mere og mere mystik .. Nu checker SB, men den anden gut better 500?? Ingen grund til panik, jeg caller og holder vejret ..
Minsandten om ikke SB også caller de 500 - Jo, den er god nok - VI KLAR TIL RIVEREN!!
Hmm .. De checker begge 2, og jeg kan nu regne ud, at kun et søle valuebette kan være på sin plads. Alt andet bliver simpelthen ikke betalt. Jeg stikker pænt 900 ud og lukker øjnene.
Mr_basset tænker i en evighed og læser mit micro bet som svaghed - og går pænt ALL-IN!!



Til den nysgerrige kan jeg oplyse, at han sad ikke med ES, men med 5’eren ..og den er da også meget pæn Hr.Laks ;-)

Tjaahh, overskriften siger alt - Men at det perfekte flop ligefrem blev fulgt helt til dørs, af det perfekt forløb, er vel lige så utroligt.
----------------------------------
Status SNG for måneden:

+ 125$
+ lidt Rackback på vej
+ en 25$ bonus som jeg også når.
Har ikke haft tid til poker og kun spillet lidt SNG og ikke MTT .. Turbo games har slået mig ned og leveret en ROI på minus 1% .. men med rackback og bonus kommer den vel i plus med ca. +40$.. når måneden er omme.

Overvejer at skifte til OMAHA da jeg savner lidt spæning. ;-)

Ingen kommentarer: