mandag den 15. oktober 2007

Op på hesten! = H.O.R.S.E

Ja, alle de SNG badbeads har taget grundigt på mit oktober mod. Så for at drosle en smule ned, tilmeldte jeg mig for første gang nogensinde en lille H.O.R.S.E turnering.

Jeg har altid beundret, de gode gamle pokerspiller som let har kunne skifte pokerspil og stadig bevare overblikket og en positiv ROI.

Lad det være sagt med det samme, H.O.R.S.E er et fantastik sjovt spil!! De som grå hjerneceller kommer virkeligt på arbejde.

Jeg prøvede lykken i en lille 5$ turneringer med 62 tilmeldte. Jeg måtte ligesom de fleste ved bordet Google reglerne, alt efter hvilken spil vi var nået til. Nuvel, hele herligheden endte med at jeg i god SNG-stil ..og som mega-chipleader, foræret en sikker sejr væk, da jeg var headsup.

Gevinsten for 2. pladsen på 75$, kunne dog slet ikke stå mål med underholdningsværdien. Den hest skal jeg op og ride på igen!

Status: Ellers ser det så småt ud til, at det tabte er blevet hevet hjem .. men oktober målet er langt væk. :-(

Classic Poker = -30$
Full Tilt = +70$
Interpoker = (ikke spillet)

I alt = +40$

(Rakeback er indregnet)

Ingen kommentarer: