lørdag den 6. oktober 2007

Oktober start - At fodre fisk!

Jeg er godt i gang, med at fodre alle fiskene.

Alt fodring sker lige omkring boblen. (Boblen = Sidste mand, som ikke kommer i pengene).

Der fodres løs med A10, 108s, 99, KQ osv.. JA, varians har ramt MikeTyson HÅRDERE end Holyfeld!
Men er det nu også varians, eller er det blot tosset spille.. ??
På et tidspunkt røg jeg ind i AA, på 3 forskellige border, indenfor meget kort tid. Jeg plejer sgu' at kunne lugte dem på lang afstand.

Man kan godt blive i tvivl, når resultaterne udebliver og man boble ud Back2Back2Back og f.eks taber alle 8 SNG headsups i TRÆK.. Eller på fulltilt, ikke vinder en eneste lille SNG ud af 26 forsøg!

Jo Jo .. det er prøvet mange gange før. Men månedens mål virker dog meget langt væk.

I stedet skal der kæmpes med næb og klør, for ikke at opleve den første måned med UNDERSKUD. Det er ikke sket i 26 måneder, men en gang skal jo desvære være den første. Man kan jo ikke snyde VARIANS. (føj!)

Fulltilt = -100$
Classic Poker = -25$
Intepoker = 0 (ikke spillet)
I alt = -125$
(Har dog ikke indregnet rakeback endnu .. jeg er stadig langt nede)

Vedlagt er et lille guldkorn. Ja, der er masser af fisk .. Og selv med dette udgangspunkt, lykkes det mig, kun at bliver Nr.2! (suk)




Ingen kommentarer: