tirsdag den 10. juni 2008

Tur: L.A / Vegas og W.S.O.P 2008

Vi er nu færdig med at planlægge turen. Perioden er 20.06 til 07.07.2008. I løbet af denne periode vil vi have boet på 5 forskellig hoteller og køret over 1000km i en dejlig fræk cabrirole!

Bilen (Chrystler Sibling med Aircon og automatgear), er lejet for hele perioden og koster 3.750kr. En rigtig frækkert, som jeg slet ikke tør tænke på hvad vil koste med moms og afgifter i Danmark? :-)

Vi lander i L.A og bor ca. 3 dage på dette hotel 3 stjernet hotel. (Four Points by Sheraton LAX)‏ Det var blot vigtig for os at der var adgang til en swingpool, samt at det lå midt i L.A. Pris: 1.375kr (275$)

What to do: I L.A vil vi besøge Santa Monica, Long Beach, Venice Beach og Ole Henriksens lille biks får et besøg! Desuden vil vi tage til Malibu og se alle de kendtes villaer. Lige nu hamre det amerikanske boligmarked jo i bund og kombinationen med lav dollar kurs, gør at man jo faktisk kan begynde at drømme om en lækker L.A ferielejlighed.. skulle man cashe rigtigt godt i Vegas. ;-)


Herefter køre vi til Las Vegas, hvor vi starter med at bo 4 dage på Treasure Island. Pris: 2.330 kr (466$). Årsagen var kvalitet i forhold til pris. Vi ville gerne bo på the strip og lugte lidt til luksus på værelset .. så TI var det bedste bud.I løbet af disse 4 dage skal jeg spille 2 x 330$ Venetian Deepstack events, med ca. +500 deltager hver gang. De afvikles den 24/6 og 26/6. Strukturen virker utrolig god med 12.000 start chips, 40min levels og denne struktur:

Den 27/6 kører vi til Grand Canyon et af verdens flotteste vidundere. Her skal vi bo en enkelt dag på Best Western, Pris 785kr.

Den 28/6 kører vi tilbage til Las Vegas for at bo 5 dage på Luxor Hotel. Pris: 2.685kr (537$). Vi skal ikke bo i selve pyramiden, da flere bekendte har fortalt at det ikke var de bedste værelser. Istedet bor vi i The Tower. (Det kostede ca. 100$ mere)

Den 28/6 spiller jeg 1.500$ W.S.O.P event nr. 49. Whuuha ;-)

Strukturen er ikke skide god .. man starter med kun 3.000 i chips, og allerede efter 3-4 timer er det skubbe tid. Men det vigtigste for mig er at kunne sige "W.S.O.P?: Sure been there done that". Læs her hvorfor jeg trods alt stiller op i den W.S.O.P lotte -event.

Efter de 5 dage vender vi næsen mod Los Angeles, og bor 3 dage på et Hotel vi endnu ikke har bestemt os for. Det kunne jo være at den hed 5stjerner, når jeg har nappet det W.S.O.P bracelet. ikke sandt?


De sidste 12 mdr har jeg tjent ca. +5.500$ på online poker og af ovenstående regneskab kan du læse at turen koster os ialt .. incl. buyins i Venetian og W.S.O.P = ca. 4.500$.

Så alt i alt er det sgu' en freeroll som jeg glæder mig utroligt til. Jeg vil prøve at blog lidt fra Vegas hvis jeg kan få adgang til www og loade billedere op.

I am all in!


(flybilletterne er ikke incl. dem fik vi for 3.760kr pr styk via DELTA Airlines)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hey MikeT.

Tager jeg fejl, eller var det ikke dig som spillede nogle af nettets store spil for et lille år siden?

det gør du ikke mere?

Ibsen

MikeTyson sagde ...

Hej Ibsen

Forkert .. må blankt erkende at jeg aldrig har spillet stort på nettet. Primært 11$ SNG de sidste 2,5 år.

Men det er snart tid at rykke op limit.

Er det en Tyson du har mødt på nettet??

Mvh
Tyson

Anonym sagde ...

Hi, this is cola004, this is so creepy. I was in Vegas in 2008, stayed in the Treasure Island for 2 weeks, played in the $1500 #52 event, the one right before the main event, played in the Mirrage and Bellagio and TI. Also rented a cabrio Ford mustang and went to the Damn.

Talk about coincidences. :)