mandag den 15. marts 2010

Nye 4.500 SNG DONE! ..og nyt limit!

Siden "forsøgte" med 4.000SNGmicro-level, skiftede jeg som bekendt op til 7,5$ super turbo's. Her var faktisk mange grinders, og niveauet virkede mærkbart hårdere. Ofte løb jeg ind i 3-4, som jeg havde en lille note på. Men det blev endnu en vigtig lære-periode.

Det gav følgende resultat - efter ca. 4.500 SNG's:


Grøn = Indtjening.
Blå = Indtjening incl. Rakeback.
Rød = Indtjening, hvis held/uheld tages ud. (har et leak)
ROI: +2,1% = 699$
Bonus = 50$
Ironman Bonus = 125$
Rakeback
: = 606$

Ialt: = 1.480$

Oveni den hat skal lægges en ordentlig røvfuld iron-medaljer, kommende bonuser og bonus-point. Jeg fik brugt lidt bonus-points på at prøve kvalifikation til "Sunday Brawl/256$". Det blev til 2 styks billetter, som jeg klogt konvertered til kontant'er på kontoen. (+512$)

Målet var +4% ROI, men fred være med det. Generelt irriterede det mig dog sindsygt meget, at den satans røde EV-linje var støt faldene over 1.300 sng'er? Jeg tilskriver det tildels, at jeg 10-tablede og egentlig kun kunne klar at 9-table. Jeg fik lavet flere sindsyge fejl-klik på boblen.

Men det har lykkedes mig at finde en af de største super-turbo hajer's kurve for hele 2009. Med en ROI på ca. +3% knuser han fuldstændigt 169$/75$ niveauet, men han har i lange +1200 SNG perioder fuldstændigt samme "problem" med den røde-kurve. Så jeg skal nok ikke gå så fandens meget op i den.
Som tidligere aftalt har jeg lovet mig-selv at skifte niveau, når rullen påkrævet det. Så for noget tid siden skiftet jeg op igen. Denne gang hedder niveauet 15$-buyin. Og hold da kæft det er hårdt! Her skal jeg love for man skal holde tungen lige i munden, blot for at holde ROI'en på 0%. Men jeg husker at lukke øjne, messe og blindt tro på evnerne, da varians'en ved kun 1-2-3% ROI virkeligt kan fuck'e med ens psyke på kort sigt. 15-20 buyin downsving på 50-60min er ren hverdag.

FFS - U RETARD FISH!!
Selvom jeg ofte af mine poker-venner betragets som den rolige analytiske person der ikke tæsker musen. Tjaa, så tager jeg mig selv i at råbe nogle virkeligt ubehaglige ting til mine to skærme. Eller tilsidst at må fortælle en harmløs fisk, hvor fucking satans "clueless" han faktisk er, når han caller på boblen med K10.

Jeg har derfor bestilt et par poker-bøger, som skal hjælpe på min pyske, der svinger fuldstændigt i symbiose med den grønne-linje.

The Poker mindset skulle være den bedste medicin på dette punkt, og styrke mig efterhånden som jeg rykker op i nivaue. Super-Turbos er virkelig en kunst-art jeg har lyst til at lære og forstå.

Og så skal der mere fart på denne her blog. Jeg lover at opdatere mere ofte med tanker/badbeats og hvad jeg ellers snubler over på nettet. Stay tuned!

P.S. Utroligt at folk ikke fattet ironi'en i mit religions-indlæg.

Jeg har netop bestilt 2 bøger af Sam Harris. Sam Harris er sindsygt dygtig til at afvæbne de troene med rationelle argumenter.

Her er han på hælene i lang tid og giver en genial pointe til sidst, i én debat med en rabiat jøde.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Faneme god og interessant sng-læsning!

MrJimmy

MikeTyson sagde ...

Jeg takker og bukker! :)