onsdag den 31. oktober 2007

Status OKTOBER 07 = Målet ikke nået!

“Hovmod stå for fald!”

Jeg fik en forfærdelig måneds start, hvor jeg gang på gang røg på boblen, varians havde ramt mig .. Eller var det dårligt spil? Man bliver altid i tvivl.

På full tilt blev det faktisk til +40 SNGer, før første sejre endelig kom i hus. Herefter begyndte jeg at tjene fint med dollars. Og så kom en meget uhyggelig afslutning!

Jeg ville rykke ned og teste 6$ TURBO 9mands bordene af, ved at 9-table dem. 1.session gik fantastik, med en ROI på +50%. Herefter fulgte 2 sessions UDEN præmier?. Ja, du læste rigtigt UDEN præmier? En slut streak på 19 SNGer uden at cashe!!

Jeg er stadig rystet, det aldrig sket før. De 19 placeringer indeholder dog 6 boble placeringer… But so fucking what??

På Classic Poker var starten ligeledes hård. Men til sidst begyndt jeg at ramme igen. Og fik dog et overskud hjem.

Månedens overskud består faktisk mest af rackback og bonus. Dog kan jeg være en smule tilfreds! Imens jeg oplevede de vildeste suckouts.. fik jeg trods alt overskud, plus spillet nogle 45 og 180 mands turneringer, helt gratis.

Oktober mål var >350$- Resultat blev:
Fulltilt: +95$
ClassicPoker: +110$
Interpoker: 0$ (ikke spillet, da jeg skal rake igennem på fulltilt)

I alt: +205$ (+1.050kr)
Som en lille fodnote kan nævnes, at jeg fik spillede 3 styk 180 mands turneringer. Dem har jeg rimeligt fat i. Sidste måned vandt jeg første gang jeg deltog.. Og i denne måned blev det til ca. nummer:

Nr. 150+
Nr. 21 Lige uden for penge med AK vs hans A10 - Var all in preflop som smallstack.
Nr. 13 ITM - Gevinst dog kun 21$. - Var small stack i langt tid før boble spillet, men fik krybet højt op.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

http://youtube.com/watch?v=_f5IUP-ELzA - så er du hurtigt tilbage på vognen