mandag den 1. oktober 2007

STATUS - September måned - En succes!

Classic Poker +220$
Interpoker +50$
Fulltillt +120$
Ialt +370$ (2.000kr)

Ovenstående er inclusiv rakeback.

Et ok resultat, men desvære var jeg faktisk lidt længere oppe, for blot en lille uge siden .. så man er jo aldrig helt tilfreds, selvom målet på >300$ blev nået. :-(

Classic er min turbo konto og det er ubetinget denne konto, som har fået gas i september.

Interpoker har jeg stort set ikke spillet på, og de 50$ overskud er en smule heldigt for de få spil.

Fulltilt er fremtidenskonto og den skal jeg til at spille meget mere på. Fulltilt softwaret er ubetinget det bedste jeg til dato har prøvet. Min store frygt med at fulltilt var fyldt med gode pokerspiller, har ikke holdt stik. Modstanden er meget middelmådig og deres blindsystem giver faktisk en edge til gode spiller i slutfasen.

Oktober mål = Vinde >350$.

Jeg skal også igang med at prøve at spiller 9 SNG'er på samme tid. Indtil videre har de første test vist at de giver fint overskud. (ca. 20-35% ROI).

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

you are a shark!

Anonym sagde ...

en low limit player der åbenlyst er bange for at tjene penge.


RYYYYYKKKK nu op i limit.