onsdag den 30. januar 2008

Januar 2008 status “THE TURBO KING!”

Nr.5 på Sharkscope i JAN 08!

Året er startet med et TURBO brag. Jeg fik endda tilkæmpet mig en 5. pladssharkscopes Januar 2008 rangliste.

Værsgo! Sharkscope stjerne, nu i GULD! ;-)

(Samt den ENESTE CryptoLogic spiller som er i Top20)

Målet for januar var at spille 100 alm. SNG’er på full tilt og ca. 150 små turboer på CryptoLogic. Men da jeg startede med at drysse -25$ på de første 36 fulltilt SNG’er og samtidig vandt +200$ på kun 50 turbo SNG’er, kunne jeg sgu ikke holde planen.

Turboerne er meget mere fleksible, og kræver ikke at jeg har 75min for et enkelt sæt, 20min var fint. Jeg skruede derfor Turbo SNG målet op, til +200 styk i Januar, og droppede helt Full Tilt.


Jeg ved at varians spiller ind her, men når jeg skal gøre status på mit lille full tilt eventyr, som startede for 6 måneder siden .. Så blev min sande ROI på de alm 9mands SNG border på skuffende 5-7%. (fratrukket pæne MMT gevinster ..bla nr.1 af 180 i 9$ MMT).

Selvfølgelig har jeg stadig en forfærdelig smag af bad beats i munden .. og 10-14% på SNG havde givet mere mening.

Nu vel, jeg har valgt at spille lidt mindre på full tilt simpelthen fordi, ROI’en har været alt for lav, samt at det i bund og grund er et site, hvor man skal betale skat. CryptoLogic er som bekendt skattefrit.

Jan 2008: Incl. bonus/rakeback blev det til +665$

Fiske aften?

Overskuddet på crypto var faktisk 50-60$ større end nedenstående resultat.
Dette skyldes, at da min kæreste skulle ud til en pigeaften .. Tjjaaa så fik jeg den geniale ide, at inviteret en god kammerat, over til lidt online gambling og bajer. Vi skulle spille lidt sng’er og store MTT 22$buyins og havde så 50% i hinandens buyins. Fantastisk ide!

PROBLEM
= Min kammerat en KÆMPE fisk! ;-)
(Sorry Snitski, men det er du sgu :-)

Utallige gange hørte jeg ham råbe op “SÅDAN, NU SKAL HAN SGU’ LÆRE DET!”

Når jeg så kiggede over på hans skærm, var en SNG i gang med level 2 og UTG havde netop raiset … Min kammerat sad med en funklende smuk AJ i Small Blind .. Hans øjne lyste op, som havde han lige fundet en pengeseddelstrykker .. SUK.

Alle mine rationelle poker argumenter blev pur afvist af de kloge ord:

“JAMEN VI KAN SGU’ DA RAMME DEN LIGE I RØVEN .. DET HAR JEG GJORT MASSER AF GANGE”

Andre gange havde han skam pænt nået boblespillet som middel stack .. Hvorefter han kigger på mig med snedige øjne og call’er 50% af sin stack væk PREFLOP med 6-4s .. Logikken lød denne gang “Det er en rigtig god hånd .. Du ved, man kan ramme både straight og flush”.

Floppet kommer og vi må pænt slippe pga. modstanders kontinuation bet.

Selvfølgelig ledsaget af min vens kommentar “FUCK, HVOR ER JEG UHELDIG I DAG

Ja ja .. det var en super hyggelig aften og bajerne var kolde! ;-)



Ingen kommentarer: