mandag den 7. juni 2010

Honey, I'm Home!!!

Efter +21 dage på gude-smukke bounty ø'er på Filippinerne, har jeg nu været hjemme i over en uge. Men det er hårdt at komme hjem fra Asian!

Vi fik snorklet, drukket rum-cokes ad libitum, og jeg fik såmænd taget de små +2,5 kilo på igen, som jeg tabte i april. But what-ever!

Jeg fik læst både Christopher Hitchen's bog: "God is not great", samt Richard Dawkin's "The god delusion". Det var virkelig en fed oplevelse.

Begge bøger var oversat til dansk og åbner ens øjne på en måde, så man faktisk blev en smule 'høj' af at læse dem. Det er virkelig suveræn læsning!

Dawkin's holder sig til, hvad der står i de forskellige bibler, koranen eller andre vandrehistorier. Han diskutere ren fakta, og på den måde bliver det indlysende for enhver, at religion er en helt almindeligt ondsindet virus.

Hitchen's derimod tager kampen op imod selve 'filosofien' bag hver enkelt religion. Han har svar på alle spørgsmål, og tog endda til udgivelsen af sin bog en tur rundt i hele USA for at stille op til debat imod enhver religiøs fundamentalist. Hvad enten det var en katolik, jøde, muslim eller protestant.
Alle fik de en intellektuel ørefigen. Her sætter han fox-news på skolebænken.



Siden jeg er kommet hjem, er jeg begyndt at 15-table og det går nogenlunde ok. At spille 15-border samtidigt over 2-3 timer, er det maksimale antal jeg vil spille. Når jeg har en 2-3000 SNG sample, vil jeg begynde at rykke op i buyin igen.

Men så skal man sgu' også lige vinde headsup's som nedenstående, ikke? Jeg fik en sygt retarded call af en gut som elsker suited hænder.

Jeg er allin preflop..

Han caller ...


Og yep.. jeg ender med at tabe den headusup.. lol.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sygt at man ved en allin kan have modstander domineret med en hånd som 43!
Går ud fra at spillet stadig er FT 9man turbo, men er det stadig $16?

MrJimmy

MikeTyson sagde ...

Hej Jimmy!

Jepper, 9man turbo. Niveauet er 6,5$.

Det giver mig mulighed for at kun smage sejrens-sødme, alt imens jeg for skudt 15-borders-kanonen helt ind.

Det lidt længere mål i 2010, er at fast 'rense' 13$. Herefter er det at lave et attentat på 26$ niveauet.

Men jeg mistænker 26$ 9-mands turbo-SNG for snart, at være helt overrendt med regs. Så en solid ROI på 3-4% er måske ren utopi.

Det kigger vi på til den tid ;)

Lige nu skal volumen pr time blot OP, ialt imens ICM'en pudses af.

Mvh
- Tyson