tirsdag den 15. juni 2010

Tyson in Las Vegas.. T-minus 30 hours!!

Jep, den er god nok! Om små 30-35 timer grinder Mike Tyson sgu' løs i Las Vegas.

Jeg skal arbejde en uge i downtown Los Angelse og i den forbindelse, starter jeg selvfølgelig med at smutter forbi Las Vegas på en lille forlænget weekend.

Yes sir! I'm a compulsiv gambler! (Like u :)

Jeg har kigget på 3 små turneringer, som jeg vil spille:

150$ - The Venetian - 7.500chips. Level 1: 50/25 - 30min
Stort dejligt poker-room. Man starter dog ikke helt så dybt som hos CP, men efter de første 3-4 levels indhenter den LYN-hurtigt det tabte, og bliver faktisk ligeså dyb. Jeg har kun spillet lidt cashThe Venetian, men bliver simpelthen nødsaget til at tage deres turnerings-oplevelse med hjem. Vil tro den har ca. 100-150 deltager.

235$ - Caesars Palace - 30.000 chips. Level 1: 50/25 -20min

Dette er en ren drømme struktur, for en SNG turbo-grinder. Jeg glæder mig ekstremt til denne nye turneringsstruktur som CP tester af i år. Jeg elsker simpelthen alt ved deres poker-room.

Eneste lille kritik ville være, at det ligger en smule 'afsides' fra div black-jack og roulette borde. Så fiskene ikke railer det og faktisk skal 'finde' det. Til denne daglige turbo skulle der være 80-100 deltager.

235$ - Caesars Palace - 15.000 chips. Level 1: 50/25 - 40min
Dette er deres daglige main-event. Jeg har spillet den før, og den er mildt sagt ekstremt god. Fyldt med clueless fisk og turister fra hotellet, der lige skal prøve dette der poker fra TV. ;) Der er ca. 300-400 deltager, så min 'forventede' 1.præmie er skam godkendt.

Udover ovenstående planlægger jeg at få logget ca. 6-9 timers 2$/1$ cash spil. - U only live once!

Her er en præsentation af dejlige Caesars Poker-room. Læg mærke til det er opdelt i en cash-game og turnerings-afdeling. Jeg håber at snappe nogle billeder med min iphone og få blogget lidt fra mine turneringer i Vegas. - Vi ses!

Ingen kommentarer: