mandag den 8. juni 2009

Maj resultat og Project Natal! (XBOX 360)

Jeg er netop hjemvendt fra 6 dage i malaga med famillien, efterfulgt af 3 dage på 5 stjernet hotel i Mallorca som mit arbejde havde givet. Turen til mallorca var en bonus-tur vi fik, da firmaet nået årsmålet for 2008. Om kun 16 dage skal jeg afsted til L.A og Las Vegas, poker-programet er næsten på plads, det vender jeg tilbage med.

Maj startede med et fuldstændigt voldsomt opsving. Efter kun 40 SNG'er var jeg +400$ oppe. Herefter var heldet brugt fuldstændigt op og jeg kæmpede med at holde ROI'en positiv, da pokersittet blev fuldstændigt overfyldt med stramme ABC-regulars. På et tidspunkt kastede jeg håndklædet i ringen , og gik ned og spillede lidt 6,50$ turbo SNG'er. Det gav faktisk lidt ekstra penge på bundlinjen og efter rakeback blev maj måneds resultat +625$. Det er ikke godkendt, da målet var meget højere.

---------------

Project Natal: "The empire strikes back!"
Jeg fik en næsten uhyggelig stanley kubrick oplevelse, da jeg kom hjem og opdaget at mægtige Micosoft på årets store spillemesse: E3 2009, havde løftet sløret for en meget mystisk nyhed.


En bannebrydende nye motion-control til Xbox360, der går under kodenavnet: Natal. Den blev hurtigt dømt "The Wii kill" af alle i spil industrien. Den officielle 3min trailer, siger alt!






Natal kommer til at kunne genkende dit ansigt, din stemme og forstå alle dine håndbevægelser. Vi har alle drømt om denne form for intuitive kontrol af alt i vores hjem lige fra: Dørlåsen, lyset, lyden, tv-kanaler, hardisken, mobilen, komfuret, spil .. og til farven på Reimer Bo's hårfarve. Nu kommer den! Tankerne ryger hurtigt hen på computeren Dave i filmen "2010".

Og som om det ikke var nok, så havde SONY også slikket lidt på de sår som Wii (nintendo) havde påført dem. Selvfølgelig lanceret de også en verdensnyhed på E3, det var en splinter ny motion-control til PS3. Værsgo!




Dejligt med lidt konkurrence ikke ;-)

Ingen kommentarer: