tirsdag den 19. juni 2012

Søndagsgraf! Watch out we ...




4 kommentarer:

Master sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Master sagde ...

Ser godt ud! Også selv om samplesize er meget lille.
Og du er også skiftet til hypers kan jeg se... OG gået ned i antal borde - det var vist det mest fornuftige du kunne gøre, da de kræver en del opmærksomhed og går ret hurtigt.

Jeg er også (som så mange andre)skiftet til hypers, dog 6max. Men hvis din ROI holder, kommer jeg nok til at fortryde jeg ikke valgte 9mans.

Lad os få MERE MERE MERE om: hænder, fisk/regs-ratio, multitabling, "redskaber" grafer, statistik o.s.v. - for du har vel snart spillet en 1.000stk ?

Master sagde ...

P.s. lad mig vide hvis du skifter til 6max og er interesseret i at udveksle hænder og strategi m.m.m.

MikeTyson sagde ...

Beklager svartiden :-)

Tak for din kommentar. Og godt at se du ikke er helt færdig med poker ;) Jeg kan ikke love der kommer specielt meget om poker i fremtiden, måske lidt mere om livet og stufffff.

Jeg skifter måske til 6.max hyper i 2013. Men det er en smule langt at spå om. Først skal jeg dog lige slå niveauet ordentligt på 9mands.

Wish me luck!