onsdag den 6. juni 2012

Hjemme fra Filippinerne, 3D og Fooled by Randomness.

Beklager. Lysten til at blogge kommer og går. Mest af alt går den dog.

Sidste uge kom jeg hjem fra 3-uger på verdens mest smukke ø-grupper. Det blev (igen) til 4 forskellige ø'er. Mindoro, Bohol, Siquijor og Apo Island. Der blev svømmet med havskildpadder, dykket, drukket et par kasser lokale Tanduay Rom og mest af alt solet, alt imens jeg lyttede til lydbøger og amerikansk stand-up.


Et pix jeg tog imens lydbøgerne gjorde deres magi..
Som fødselsdagsgave havde familien givet mig et smukt digitalt 3D undervandskamera. (Panasonic DMC FT3 3D). Og jeg må sige at 3D teknologien anno 2012, faktisk fungere SUPER godt. Har du et 3D TV skal du glæde dig, for om nogle uger lægger jeg lidt 3D billeder op som frit kan downloads.
Kan du finde den? Dette er 2D, men om nogle ugere lægger jeg 3D versioner op.
Som lydbog fik jeg hørt bogen "Fooled by Randomness", En bog jeg havde glædet mig til at fordyde mig i. Er livet langt mere tilfældigt end vi går og tror ? Er din vej her i livet bestemt af hårdt arbejde alene og de valg du træffer? Hvad med din kærste, hjem eller din profesionelle karrierer?
På vej væk fra mindoro Ø'en. Vi skal ud og grill på en "Tænk, hvis du vandt i lotto Ø"

Bogen tager udgangspunkt i de bobler som konstant opstår og spænger på de finansielle markeder, men det står læseren frit for at sætte hans analyse iforhold til helt andre ting her i livet. 
Øl, og så skal der læses pokerbøger, så jeg kan forstå meningen med alt ..
Kombinationen af ovenstående bog og en "gensyns" gennemlæsning af både "The Poker Mindset" og "Your worst Poker Enemy" har fået mig til at se mit eget pokerspil i et helt andet perspektiv. Så på poker siden har jeg startet et lille nyt projekt/eventyr op .. info følger som altid. Og nu til lidt flere PIX .. :-)
Flere øl og flere pokerbøger ..
På vej til endnu en bounty Ø

MikeTyson, hvor han burde være 11 ud af årets 12 måneder.. suk.
<><><><>
MikeTyson som han tager sige ud anno 2012 ..

Ingen kommentarer: