mandag den 4. maj 2009

April resultat og nyt Maj mål!

Målet var 500 SNG og en ROI på +10%. Jeg startede med et solid downswing, som jeg faktisk følte var en smule selvforskyldt. Jeg prøvede at multitable flere border, end jeg kunne overskue. Det var først da jeg efter 10 dage fik sat en ekstra skærm op, og styre på lidt ekstra software, at jeg faktisk kunne følge ordentlig med. Eller var det blot varians? Se SNG grafen her:

Er det ikke bare sådan en kurve skal se ud? At slutte på toppen er bare så dejligt, for det sker så sjælendt. Jeg kan leve med at det "kun" blev til 460 SNG, når nu ROI'en blev flotte +12,5%.

Alligevel bliver jeg nok aldrig god nok til at køre 24border afgangen. Og den type fold/push ICM spiller, som ikke implementere reads/notes undervejs, ønsker jeg faktisk heller ikke at blive. Selvom pengene måske er fristene ;)

Resultat - April 09:

SNG 460 x 22$ +1.261$
MTT/headsup-sjov -98$
Rake back +255$

Ialt +1.418$

Det er absolut godkendt! Lige nu planlægges årets store Las Vegas tur i juni/juli og hvilke events jeg skal spille. Så for at poker rullen ikke skal tage et alt for stort hit, bliver Maj målet 600 SNG og en ROI på +11%. Altså tæt på +1800$.

Bad beats be gone - Plz - So I can play with these guys!

1 kommentar:

--=Christian=-- sagde ...

Tak for comment! Din måned var jo også godkendt:)

Godt Maj skrub til dig!..