søndag den 2. november 2008

Oktober: På med styrthjelm

Det blev en måned med både sindsyg optur og sindsyg nedtur. Heldigvis holdte jeg skindet på næsen og klarede mig igennem nedturen, uden at tabe modet for meget, men jeg kunne faktisk mærke at mit spil blev en smule "Scared", det var som om jeg spillede med sikkerhedshjelm på hver gang vi nærmede os boblen. Utroligt!


Mod månedens afslutning kunne jeg simpelthen ikke få mig selv til at spille flere sets, det blev istedet til lidt cash, som stadig virker meget inspirerene på mig. SNG ROI'en endte på hærderlige +9% og så vandt jeg +133$ i den eneste MTT jeg spillede. Herligt!

SNG +396$
MTT +133$
Bonus/rake +196$
Cash +79$

Ialt +804$ (4.400kr)

Tja, resultat er faktisk meget bedre end jeg kunne håbe på med den nedtur. Og så lige en hånd som ikke sker hver dag. Talk about perfect flops .. med min absolut ynglingshånd at stjæle med: 10-8s. Den lille 4 på turn, får vores kvikke ven til at tro, han har the nuts .. og han går all in. ;-)




2 kommentarer:

Anonym sagde ...

hvordan kan du få så god bonus? eller... er bare nysgerrig, for der står jo:
Bonus/rake +196$

Det ser ud som ret meget, så hvor meget af det er rake og hvor meget er bonus? :)

MikeTyson sagde ...

Min normale rakeback aftale er 27% og dækker det meste af beløbet .. resten er en "forretnings" hemmelighed. Sorry. ;-)

Sitet du henviser til kender jeg ikke .. og jeg synes ikke der findes meget information om det på nettet?

En god stabil rakeback aftale er normalt en tillidssag, da de fleste poker sites ikke automatisk ønsker at give det. Derfor vil jeg anbefale dig at signe up enten via rakebrain.com eller raketherake.com.

Begge sites er store anerkendte rakeback sites som udover rakeback kan tilbyde månedlige freerolls og ekstra point bonuser med cash præmier.

Mvh
-Tyson