onsdag den 1. oktober 2008

September: Rekord indtjening!

En vild måned! I starten ramte jeg ALT, havde en ROI på over 50%, det var vildt. Det var sådan perioder som alle SNG grinder lever for, ingen tvivl om det. I den sidste del af måneden kom nedturen, blandt andet det allerførste set nogensinde (9 sng) hvor jeg ikke cashede. Føj for satan, men i løbet af de næste set blev det stille og roligt hentet hjem igen.


Månedens højdepunkt blev en sattelit til Full tilt's 256$ Sunday Brawl. Sattelitten kostede 3.500 bonus point og havde 499 deltager og 36 sædder på spil.
Fair nok, jeg tog et skud da jeg ikke anede hvad jeg skal bruge alle mine bonus point til. Det blev til et sæde og et skud i sunday brawl om søndagen med 1780 deltager! Fedt!

I løbet af turneringen slog jeg 5 gutter ud og nappede 40$ pr gang i knockout bounty. Nogle af nøglehænderne, hvor min stack steg drastisk kan du se her:



Ja, Tyson var tæt på at gå hele vejen, men måtte tage til takke med plads som nr.88 (534$), og det kan jeg leve med. Men jeg skal sgu nok få taget en af disse store turneringer ned snart ;-)


Månedes resultat:
206 SNG (22$) +1.084$
Cash -16$
MTT +734$
Rake Back +123$

I alt +1.925$ (10.100kr)

6 kommentarer:

budzinski sagde ...

Leje af hytte på Lombok: 1500/md.
Internetforbindelse: 400/md.
Mad: 1000/md.
Andre fornødenheder: 3000/md

M.a.o., Tyson siger sit job op, flytter til Indonesien, hvor han hiver 10.000 hjem pr. måned på poker og så er der 4000 tilbage pr. måned til dykning og pensionsopsparingen.

Flot gået!

MikeTyson sagde ...

Tak bud!

Hvem siger at jeg ikke lige nu sidder med fødderne i det 30grader varme vand, alt imens jeg nyder en kold rumcoke?

Nåh, jeg må logge af nu da jeg skal spille en lille 0,5$ sng med de indfødte.

De elsker mig virkelig, da jeg herned er en rig donk som hele tiden kalder dem ned med K høj.

Life is good! :)

Anonym sagde ...

Hej MT!

Hvilke bøger vil du anbefale at læse for at optimere sit SNG-spil?

HOH 1-3? SnG strategy af Collin Moshman?

Mvh. Liger

MikeTyson sagde ...

Hej liger!

Jeg må med skam i stemmen sig at jeg faktisk ikke er den store tilhænger af at læse sig klog på SNG.

Det startede godt nok med at jeg læste en lille simple bog af Kim Birch =
http://miketysonpoker.blogspot.com/2007/08/hvordan-begyndte-det-hele.html

Med den fik jeg styr på basics i SNG verden, men efter dette første primitive skridt, mener jeg klart at "learning-by-doing" er den absolut bedste måde at få skabt de rigtige systemer implementeret i hjernen.

Det handler om at man instinktivt skal kunne se hvad som er +EV, fremfor at nogle andre personer har fortæller en at det siger deres analyse.

Misforstå mig ikke jeg sætter skam pris på at læse lidt gode SNG blogs som f.eks:

http://raybandk.blogspot.com/

Men helt ærligt, så lære man ikke at cykle blot af at læse en god instruktionsbogen .. men af at sætte sig op og padle rundt lige indtil man ryger af sadlen .. og så det blot om at komme op igen.

Nøglen er at man lærere af sine egne fejltagelser..

Så mit svar er:

Læs for hyggens skyld, men sørger for at få spillet 300-400 SNG på laveste niveau og gå så stille og roligt langsomt op.

Det giver langt bedre erfaringer end at læse en bog.

Mvh
-Tyson

P:S Kunne være jeg skulle få bestilt den bog du forslår.. for hyggens skyld ;-)

Anonym sagde ...

Tak for kommentaren MT!

Jeg er heller ikke selv en kæmpe tilhænger af at læse bøger... mest fordi jeg ikke kan tage mig sammen :) Jeg læste en gang på PN, at det er dumt ikke at læse bøger! For hvorfor bruge 2 år på at lære at CB, hvis man kan læse om det i en bog på en uge! Det er selvfølgelig bare et eksempel. Det er lang tid siden, at jeg læste det, men jeg har ikke rigtigt læst noget endnu.

Jeg har selv spillet cash i ca. 3 år, men nu har jeg fået lysten til sngs, da jeg synes det er dejligt resultatorienteret. Det gælder jo om at komme i top 2 i 6max sngs! :) Det synes jeg er rart.. selvom beslutningerne selvfølgelig er de vigtigste.

Forresten... hvor er du fra? Jeg synes det kunne være rart at stifte bekendskab indenfor SNG-verdenen, og så eventuelt spille nogle sæt sngs sammen eller noget i den stil. Jeg bor selv i Odense.

Du kan evt. add'e mig på msn: m t h vam ved ofir . dk. Du kan fjerne mellemrummene :)

Mvh. Liger

MikeTyson sagde ...

Hej,

Det skader ikke at bliver klogere på andres erfaringer .. men husk en bog kan ikke få Amstrongs cykel op af bjerget ;-) Der skal hård disciplineret træning til.

Skiftet fra cash til SNG, tro jeg er lidt svært. Der er mange dygtige cash spiller som ikke helt kan forstå dynamikken og er tabene SNG spiller. Derfor kør nogle forsøg på 2-3$ niveau, hvor det ikke gør så ondt, at styrte ned af cyklen.

Jeg har i flere år haft problemet, når jeg skulle spille cash .. jeg syntes at det virkede ekstremt monotomt og kedeligt. I dag har jeg ikke samme følelse, men det slår stadig ikke SNG.

Er fra sjælland .. og har en msn men bruger den aldrig. Ja, det kan lyde mystisk, men holder af min mail. Brug evt den: miketysonpoker@gmail.com

Mvh
-Tyson