torsdag den 28. februar 2008

Status Feb 08 - Jeg har syndet!

Måneden startede med ren hovmod, efter en fantastik Turbo Januar. Jeg kunne i sandhed gå på vandet, Any2 på boblen var en sand monster der ofte floppede 3 ens og selvfølgelig blev til et hus på vej mod river.

Denne måned vendte ALT og jeg blev samtidig ramt af granat chok.

I midten af måneden var jeg oppe med ca. +100$ og have cashet 11 gange i træk .. 11 gange i træk var ny rekord. Herefter gik jeg på ægte TILT!


Måske lyder det mystisk at tilte i SNG’er, men det har lidt af gøre med dynamikken. Når et fjols med A4 kalder mine QQ’er på et preflop reraiser og BAGEFTER instans call et allin .. på et flop som hedder 8-8-5 .. Så er man jo i bund og grund glad, indtil de rammer deres satans A.
Nu vel, jeg er en smule rystet, men de andre border er jo stadig i gang i gang, så nu må jeg nu blot slæbe mig selv i mål i denne session .. Tænker jeg .. Alt imens jeg skriver “Donky elsker A lort” ind i på tossens navn.

På boblen på de sidste border begynder jeg nu at ryste på hånden .. Skal session ende med svagt overskud eller bliver jeg mon suget ud igen af fjolserne? På det ene border skubber jeg min SB ind i BB med K9 og bliver instans callet af A2off.. Som selvfølgelig holde hjem!

Herefter er der et sidste boble spil i gang .. Blinds er mellem høje, men der kan stadig foldes, hvis man lugter lunten.

Og det er faktisk først HER - at jeg synder!

Pludselig finder jeg mig selv næsten på lure efter et sølle lille coinflip. “Hvor er de?“ Jeg begynder at folde løs .. For så pludselig at call allins på boblen med A10 eller 66. Så kan man rigtig sidde og tude og sukke “Se hvad jeg sagde - selv coinflips taber jeg”.

Jeg har i denne måned boblet ud hele 26% af alle gangene, og utroligt ofte har opskriften været ovenstående negative NLP filosofi.

I dag fyrede jeg 4 border op og nappede en enkelt gravkammer session. Det var næsten uundgåeligt, at det skulle blive første måned med TAB på poker, i lang lang tid.

Dagens resultat blev: Nr.1 - Nr.1 - Nr.2 - Nr.1 = + 100$

incl. bonus og rakeback blev månedens resultat på magisk vis et lille +20$ (ROI 0,8%)

En sand katastrofe - Men jeg dog har alligevel følelsen af sejre med dagens resultat. ;-)

Ingen kommentarer: