torsdag den 21. februar 2008

iGot iPhone!

Steve Jobs - I’m a believer!
I december var jeg til et lille homegame med 15deltager, heraf havde de 4 en iPhone. Efter at have fumlet med den i 10min, var konklusionen klar:

JEG MÅTTE EJE DEN!

Jeg har altid været en PC mand, da jeg kun har haft dårlige oplevelser med MAC tilbage i 90erne. Men denne her har de sgu ramt LIGE I RØVEN. Der går ikke eneste dag, hvor jeg ikke sidder med tomme øjne og gnubber “My precious iPhone”. Kun en gang tidligere, har jeg oplevet denne følelse af digital frihed .. det vi i efteråret 2005, da jeg fik købt min Kiss Dp-558 200gb harddisk optager!


Det allerbedste er selve interfacet imellem brugen og iPhonen, det slå alt jeg tidligere har prøvet. Alt fungere via tryk på skærmene og er ekstremt intuitivt. Alle menuer køre som smør og åbner lige præcis den dør, man leder efter. Der er ingen tvivl om at ALLE mobiltelefoner om 3-4år, mere eller mindre, vil være en tro kopi af iPhone. Standard i features og brugervenlig er nu sat.


"Not something that looks like the Internet - Just the internet!"

Ligegyldigt hvor jeg er .. er jeg på nettet. Og der er absolut ingen problemer med at skrive web adresser eller zoom ind og ud af siderne. F.eks var jeg på vej til arbejde og hørt i morgen radioavisen om den kære Søvndahl, som gav ekstremisterne en ordentlig bredside. Hmm .. "Hvad mon det var, han egentlig havde skrevet?". Indenfor 60 sec, havde jeg ved næste røde lyskryds .. fisket iphonen op af lommen, og loadet hans BLOG op. Volia! Villy kigge på mig med kærlig øjne og fortalt mig i alt fortrolighed alt om væmmelige ekstremister!



WiFi: Og så snart at jeg træder indenfor døren i mit hjem, hopper den automatisk over på mit lokale WiFi .. Således at internettets hastighed ryger i top! Af andre OK features kan nævnes:

Video iPod, Mp3 iPod,E-mail klient, Kamera, PDA funktion, telefon/SMS. LIVE aktiekurser, Youtube .. Og mulighed for at køre et hav af gratis spil/programmer .. Osv osv.

Ja, det er KUN fantasien som sætter grænser for de spil/applikationer som kan downloades og installeres .. f.eks:





Ingen kommentarer: