lørdag den 15. september 2007

September 2007 - Midt måneds STATUS.

Jeg får generelt ikke spillet nok!.. Har ikke rigtigt haft den tid, det tager at grinde igennem på flere border og flere timer i træk. Ofte bliver det blot engang imellem til lidt løs spil, imens aftensmaden laves.

Nuvel.. her er en lille midtvejs status:

Fulltilt: 10 alm. sng = + 10$
Partypoker: Ikke spillet = 0$
Interpoker: 10-12 alm. sng = + 20$
Classic poker: 50-60 x 6mand turbo sng= +100$
Rackback ca. = + 15$


ialt ca. = +145$

September 2007 målet er at cashe +300$ ud på neteller.

Målet var sat en smule lavt, da jeg var klar over at tid, ville være et problem i september. Så der er nogenlunde styr på det .. selvom jeg skal holde tungen lige i munden, den sidste halvdel af måneden for at komme sikkert i mål.

Jeg må sige .. at jeg generelt er begyndt at elske! .. og langt mere vigtigt .. at FORSTÅ de små turbo games meget bedre.

Snart følger en lille artikel omkring den nye opdagelse = 6 mands TURBO SNG. ;-)

Ingen kommentarer: