tirsdag den 4. september 2007

AUGUST STATUS


Som du sikkert har bemærket, så spiller jeg 80-90% af alle mine games som SNG'er 11$!

Det er her, alle de løse penge findes!

I AUGUST har jeg spillet på 3 forskellige sites: Fulltilt, interpoker og classic Poker. Alle 3 giver RAKEBAKE. (en smule tilbagebetaling af mit indskud til sitet)

Fulltilt er den nyeste. Her har jeg kun spillet i ca. 16 dage i august. og tjente ialt ca. 591$

Wohaaa ... JA 591$!! Dog stammer de 388$ fra en 180mands 8$ turnering, som jeg ville prøve lykke i og VANDT.. damm I am good :-)

Interpoker har jeg stort set ikke fået spillet på ..men hev alligevel 80$ ud, da mit princip skulle overholdes. (cashe ud HVER md)

Classic Poker: Her tog jeg 150$ ud!

AUGUST overskud ialt: + 821$ = Den næstebedste måned, de sidste 10 måneder :-)

(Dog har jeg ladet fulltilt beløbet stå .. da jeg er i tvivl, om det har indflydelse på, om min signup bonus blev annulleret???)







Ingen kommentarer: