torsdag den 21. juli 2011

USA, Howard Stern, Octo-mom og RIP Fultilt.

Jeg kommet hjem fra USA. 3 dejlige uger som bragte os forbi:

New York (4 dage), Miami (3 dage),  Key West (4 dage), Los Angeles (3 dage),  San Fransisco (2 dage),  og endelig Las Vegas (6 dage).

Jeg fik selvfølgeligt lobby'et godt overfor den bedre halvdel at "Las Vegas" igen var et über-must. Efter hårder forhandlinger endte vi på kompromiset 6 dage. Et fint kompromis jeg skam kunne leve med. :)


På østkysten kørte vi i en dejlig Mustang Cabiolet og nød alt hvad vi så. Vi fløj fra Miami (200$) til L.A og lejede en solid Ford Escape (SUV). Vi havde lært af vores erfaringer med Dollar Car Rental, og derfor booket den billigste bil muligt, selvom vi gerne vil have den dejlige SUV.

Ved desken kom så det ventede spørgsmål:

 "U like to upgrade, sir?" .. "Well can I get an special offer?".. "OK, I can give u the Escape for just 20$ more pr day - that s a big discount" "No, thats just to much - No thanks" .... "Ok, how about 10$ pr day?"

SNAP! Det tog et par år før vi fangede at DollarCar ALTID prøver at opgradere til spotpriser, så snart man står ved desken. Og det sker på samme måde som når du køber den-der-sen utrolige smukke konkylie på badeferien i syden .. "But how much would you like to pay?"

Howard Stern & Octo-mom
Da vi kørte de 9 timer fra San Fransisco til Las Vegas sætter jeg ved et tilfælde radioen over på "satellite". Og her sker det magiske.

Jeg fanger "The Howard Stern show" et radio program jeg kun svagt kender, men altid gerne har ville høre.

Howard Sterrn er i kort version: Casper Christensens "Tæskeholdet" på steroider.
 (Casper har stjålet med arme og ben) 

Howard blev i midten af 90'erne en MEGA stjerne i USA, da hans New York Radioshow gik hen og blev et kæmpe hit. Efter få år blev hans 5 timers morgenshow det første som i USA kunne ligge nr 1 på begge kyster samtidig. Han fik sågar sine egen lille "klovn" film .. "Privat Parts".

Efter nogle år på toppen skiftede Howard til satellit radio og fik efter sigende ca +200$ millioner i aktier og løn for dette skift. Men den dag idag, er der stadig knas i kontrakten og Howard har netop i år sagsøgt Sirus radio for manglene udbetaling for flere million dollars.

Men radio showet fortsætter dog stadigt indtil der er en afklaring.

Den første gang man hører Howard, virker hans dybe stemme ekstremt arrogant, men som tiden går bliver det tydeligt at han simpelthen istedet er et stort lege barn.

Octo-Mom
Et nysgerrigt barn som stiller alle de spørgsmål som os andre blot tænker men aldrig ville drømme om at stille. Selvfølgelig er mange af hans spørgsmål sex relateret. Men hånden på hjertet, hvis du er mand, så kan du leve med dette og ønsker blot af høre svaret fra hans "ofre".

Vi hørte live interviewet med Octo-mom (pix venstre).

En enlig mor som havde 6 børn. Hun fik sat lidt nye befrugtet æg op og wupti, hun føder 8 ny børn. Som sidebemærkning kan nævnes at hun ikke helt er det man kan kalde mentalt stabil.

Vedlagt er youtube filer. Hør dem næste gang du skal grinde et par timer, det er virkelig underholdene.





R.I.P. FT.. 
På online fronten, kom jeg hjem til en fultilt konto som var spærret? OMG! Jeg havde 1.500$ stående, men havde dog klogt nok taget 3.000$ ud da de første meldinger begyndte at komme for et par måneder siden. Men jeg semi-tilter stadigt når jeg tænker over det.

Istedet har jeg fundet tilbage til Pokerstars. Et sted jeg sidste sommer prøvede lykken hos på deres jucie low-rake 16$ sng border. Deres software var til at kaste op over og desværre løb jeg også ekstremt dårligt (-5% under EV) og var ca -1.100$ i sharkscope hullet, før jeg klogt kastede håndklædet i ringen. Jeg fik dog raket ca. +700$ fri i bonuser.

Nu vel, jeg er startet langt længere nede på den virtuelle poker rangstige, og faktisk droppet de satans 9mands SNG'er. Det en helt ny fiskedam, som forhåbentligt også skal udvikle mig som spiller. I løbet af efteråret kommer kurver, ROI osv fra den forhåbentlige ny dam. I mellemtiden skal jeg prøve at blogge lidt mere og få lagt Vegas Deepstack historier op fra de 5 jeg fik spillet.

1 kommentar:

marketing codes sagde ...

Lyder som om du havde en rigtig god tur, turen fra San Francisco til Vegas er noget af en køretur, men totalt tiden værd. Synes også Howard er grineren. Jeg har forgæves forsøgt at få $3000 tilbage fra FT, men tror ikke helt det kommer til at du, så har skiftet over til PokerStars igen.

Glæder mig til at læse mere om din tur, virkelig godt at have en god dansk poker blog.