søndag den 18. april 2010

Gavin Smith Vs. Mike Tyson!

Mød Gavin Smith. Han er poker prof og har nappet ca. +13 millioner kr i LIVE præmier. Jeg har ofte spillet imod ham 12-15$ turbo SNG niveau.

Han spiller langt fra godt, og logger vel egentlig blot ind disse "micro" border for at hygge sig. Det var i hvertfald hvad en anden spiller fik af svar fra Gavin selv i chatten.

I går var han igen at finde i en af mine SNG'er. Denne gang var det en 6,5$, som jeg 12-tablede. Der er ingen andre proff'er ved 6,5$ bordene, jeg lod mærke til at Gavin havde registret sig i lobbyen.
I denne SNG, check-rasier jeg tidligt ALLIN imod Gavin. Jeg havde skam en monster, men viste han som LAG ville C-Bette. Det gjorder han og foldede efter lang betænkning. Lidt senere Raiser jeg hans BigBlind med en pre-flop monster. Han smider (helt korrekt) stacken i hovedet mig, og vi er ALLIN.


Efter denne hånd, havde jeg en halv BigBlind tilbage, men fik da en pæn lille undskyldning fra Gavin Smith.

Drunken SharkScope Fish?
Jeg blev en smule nysgerrig og kiggede Gavin hos Sharksope og her fik jeg mig et mindre chok. Ja, han har nappet en +100.000$ MTT payday. Men efter at havde drysset løs i de store dyre turneringer, har han nu skiftet nivaue. Men manden er stadig tabene, men kan dog næsten lige slå raken og dermed tjene en skilling via rakeback.
Jeg mistænker Gavin lidt for at kigge en smule for meget i flasken, imens han spiller nettet. I vedlagte klip fra "Poker After Dark" drikker manden sig mere og mere plakat-fuld imens han spiller HU imod selvste Mr.Ivey. Pretty bad -EV, baby! Men poker er som-bekendt et "pretty HIGH variance game", gæt hvad der sker?




P:S Sådan dagens session ud .. -trods af Gavin's lille sug! ;)

Ingen kommentarer: