onsdag den 31. marts 2010

April Udfordring! Atkins, Poker og Træning!

Bang! Så røg Tyson mentalt i gulvet! "For the long run" virker nu ekstremt langt væk. Det nye 15$ Super Turbo limit, var ekstremt hidsigt. Der var rigtigt mange reg's, og ofte begyndte jeg simpelthen at føle mig som en jaget lille fisk. Trods mine +20.000 SNG'er.

Efter 1.300 SNG, var min røde EV linje stabilt faldene. Men det var dog gårdsdagens knap 6timers sessionen, som i den grad fik mit "pis i kog".

Incl. rakeback skulle dagen have givet mig små +78$ (12$/timen). Istedet blev det -263$, efter at Fru Varians sneg om bag min ryg og flåede pengene ud af min baglomme. Magen til tyve-tøs, skal man lede længe efter.

Resultat af de 3 ugers 15$ super turbo eventyret, er idag (efter rackback) et lille minus. Så nu ryger håndklædet ind i ringen. No Mas! No Mas, please! Jeg oplever simpelthen ikke længere glæden ved de maniske rutsjeture! (nedestående er de 1300 SNG)
But where are all the - RETARD'ED fish?
Hele Super Turbo eventyret har dog været fantastisk. Min rulle er steget flot og samtidig føler jeg at have fået styrket hele mit ICM SNG-spil. Når man 9-10 tabler super-turbo'er, bliver hjernen konstant haglet ned med krav om nye vigtige beslutninger. Alle handler de om ens turnerings-livs og EV. Det har fået mange beslutninger til at blive mere intuitive no-brainer's. Alle seriøse hobby-pokerspiller, burde prøve flere tusinde stykker.

Med denne ny-vunde "super tubo" styrke, har jeg derfor besluttet at spille alm. 12$ turbo's. Nuvel, der er mange andre multitablene mini-haj'er, og raken er propotionelt højere. Men jeg burde "over the long run" stadig kunne knuse dette niveau. Mit fysiske hardware-setup er tæt på perfekt. Og mentalt er jeg også klar til lidt flere badbeats. Bring it on!

APRIL 2010 UDFORDRING! - Here we go!
I starten af maj, smutter jeg 3 ugere til Filippiner. Fri for poker, internet og dermed muligheden for en vigtig forøgelse af min poker-rulle. Jeg har derfor sat følgende inspirerende mål, som skal nåes inden den 7.maj.



1. Leve på "Atkins fase 1" i hele april.
(max 20g kulhydrater pr. dag)
2. Løbe +2,5km hver dag. (minus onsdage, hvor jeg bokser)
3. Tabe +2 kilo. (minimum 1,0 kilo - skal være ren fedt)
4. Afvikle +1400 turbo SNG'er. (har lidt ekstra feriedage)
5. At TAED (Think about every decision)
6. Opnå ROI på +3,5%. (RØD EV linje)

Dette skulle give ca. +1.000$ til konto'en og være +EV for hele mit helbred. Men ligeså vigtigt skal denne nye turbo-rejse få selvtilliden og glæden tilbage. Kikser ROI forsøget pga fru Varians, eller fordi jeg ikke møder de RETARD'ED fisk, som jeg burde. Så fik jeg i det mindste et lidt bedre helbred. Win-Win!

Mens du venter på opdattes om min april udfordring, kan du hygge dig med Southpark's saglige fortolkning af Darwin's teori om netop "THE RETARD FISH".

5 kommentarer:

budzinski sagde ...

Øv, Viacom har ædt videoen ;-(

MikeTyson sagde ...

Så skulle der være en ny video op.. indtil viacon beder gutten om at tage den ned. ;)

budzinski sagde ...

Yes, jeg nåede at se den! Det lyder jo godt nok lidt mærkeligt med evolutionen, sådan som han forklarer det ;-)

Thomas Schiermacher Jensen sagde ...

jeg ved ikke en skid om poker og kom her ved et tilfælde.

men fed blog !

MikeTyson sagde ...

TAK for det Thomas!

Og se så at få lært lidt om poker. ;)