søndag den 11. oktober 2009

Semi-Ludo til Semi-Haj? PART 2 !!

Fik du læst historien om min dybt "uheldige" kamerat her ??

Læs den lige, ellers giver følgende ingen mening. Sidst lovede jeg at give en opdate og jeg kan oplyse at NEJ, han fik ikke taget sig sammen. Desvære tog lysten til at gambler overhånd og i løbet af et par måneder med fuld skrue på de store 22-55$ MTT turneringer fik han sat tryk på bingo fiske-spillet. På nedenstående kurve kan du se, hvor den fortsatte fra vi sidst slap ham (blå cirkel) .. suk :-(

Jep, min kamerat var håbløst fortabt i pokerverden. Heldigvis havde han skrub i sport spilsverden. Ofte ringede han i denne periode og pralede med odds-boner som havde udløst +10.000kr. Et af hans favorit spil var at spille 4 fodbold KRYDSER lige på .. OMG what a fish. Jeg håbede derfor han ville droppe poker helt og istedet holde sig til oddset. Her ville han jo kun tabe en mindre del af sine penge.

Men selvom jeg pressede på, forsatte han sit hygge pokerspil ..og så sker dette: WHAN BANG, THANK YOU MAMA! .. Pludselig ramt han endelig guld-åren. Check hans kurve efter en FLOT 3. plads i en stor +300mands 69$ MTT:Næsten 3års "bad beats" er helt udvisket, og da jeg fik sørget for han fik rakeback ved signe op .. ved jeg at han faktisk nu er minimalt i PLUS som poker spiller.

På 69$ finalebordet røg han med avg. stack allin preflop med sine JJ vs 88.. og blev suget ud.. Derfor fabler han desvære stadigt om poker som et langt badbeat. Mon han har lært noget som helst??

UPDATE: SE HVORDAN DET GIK HAN - HER - PART 3

Ingen kommentarer: