mandag den 1. september 2008

August 08: Succes og kogt pis!

August blev anden måned på mit nye limit som er 22$ SNG. Indtjeningsmæssigt har det igen været en fin lille succes, men jeg har sgu igen følt mig sindsygt uheldig og ROI'en har landet på +10,5%.

199 SNG: +482$
Cash: +115$
Rakeback: +125$
MTT/sat -35$

I alt: +687$

MTT: Her spillede jeg et lidt sattelitter til FTOPS. Blandt andet noterede jeg mig i en turnering med +75 deltager, en smuk boble placering og næsten det samme gjorder jeg i minijagten efter et 1.250$ ladbrooks sæde til irland.

Ladbrooks: I startene af måneden spillede jeg en 30$ sattelit og vandt adgang til 145$ turnering med +70 deltager og 7 sædder til irland. Da vi var 16 tilbage var jeg skam svag chipleader i turneringen, og følte at den var hjemme .. men ak. Røg ca. som nr. 12.

sng siden har følelsen af badbeats åndet mig i nakken. Jeg føler at en ROI15%, er det jeg over et par tusinde SNGer er berettiget til på mit nye limit. Så at jeg lige nu ligger på 10-11% efter 400 styks, er ikke super motiverne. Et eksemple på et sæt, som jeg føler skylder mig penge er nedenstående. Hånden er for en kæmpe chiplead med høje blinds.


Normalt har jeg det skam fint, med at folk suger ud .. da man jo skal tabe denne hånd 1/5 af gangen, når vi er ALL IN preflop. Men måden det sker på, kan virkelig sætte, en ellers stabil grinders pis i kog. Nuvel små +1.400$ på 2 måneder, er vil en lille succes i sig selv. ;-)

1 kommentar:

Kipster sagde ...

Hej MikeTyson, og tak for sidst omend hvor kort et møde det var. :)

Ved ikke om du har haft mulighed for at checke den nye side ud endnu, men vi har oprettet en temmelig fed blogfunktion og vi vil gerne invitere dig (sammen med en masse andre ivrige bloggere) til at lægge jeres blogs over på www.donkr.com.

Check siden og hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig på kipster@donkr.com