fredag den 1. august 2008

Status Juli 2008: Nyt limit og irsk poker

Jeg har skiftet limit og kastet mig over 200 x 22 SNG'er. Resultatet var ikke super godt, specielt fordi min fucng weebspeed røg ned, da jeg spillede det allerførste sæt og dermed kunne starte med at notere et smukt -136$.. Nuvel, jeg kom op på hesten igen fik opnået +11% ROI i Juli.


Udover dette har jeg installeret PokerTracker 3, guds gave til poker spiller... eller er det en forbandelse, når alle andre pludselig kan se mine svagheder?


PT3 indbyder til at prøver kræfter med cash-spillet, så jeg fik høvlede ca.3.000 hænder af, imellem sng'erne og resultat var et lille fint +129$ på primært NL25 niveauet.. Hm.


SNG: +468$
Cash: +129$
Rake Back: +126$


I alt: +723$ (3.600kr)

Indtjeningsmæssigt et fint resultat, dog skulle jeg gerne op på +15% ROI på 22$ sng'erne, så begynder det for alvor at give mening. Udover dette har jeg kastet et øje på satteliter til: "Ladbrokes Killarney Poker Festival 2008 ".




En kæmpe deepstack live event i irland, med +250.000 euro i præmier. Strukturen virker god med 15.000chips, 1 time levels og startlevel på 50/25. Et 550euro sæde + hotelophold via ladbrooks har 1.250$ i værdi. Dette sæde vil jeg måske jagte via en ugentlig mandags sattelite som koster 137$ og lidt daglige kvaller på 5/30$ til mandags kvalen. Men jeg er dog rystet over at ladbrooks har så ufatteligt lidt poker TRAFIK, at jeg højest sandsynligt ikke kan tjene noget på 11/22$ snger via deres site. Og deres software er virkelig skidt .. suk.

Jeg kunne selvfølgelig også blot grinde igennem og blot købe sæddet + flybilletter. Da jeg skal have kærsten med, skal jeg vil op på ca. 10.000kr = 2.100$ før alt er betalt .. af fjolserne på nettet ;-)

The jury is still out ...

Ingen kommentarer: