mandag den 2. juni 2008

Maj - Hvor blev lysten af?

Det har været en måned med flere rejser. Hjemvendt fra filippinerne stod den i midten af måneden på en 4 dages tur til spanien og sidst i maj en stresset arbejdsdag i london. Jeg har ikke rigtigt kunne finde lysten til at spille online poker eller blogge. Udover dette skulle W.S.O.P turen også færdig planlægges og jeg skulle igang med at spille lidt mere LIVE poker, så jeg kunne få pudset mine reads af inden W.S.O.P.

Det blev til 2 live freeze-out turneringer (en 12 mands og 18 mands) med 3 plads og dermed CASH i dem begge. Et fint resultat!

Online er det blevet til præcis 100 SNGer, med en fin ROI 22,45% + 27$ i Rakeback = +274$.

Af disse har jeg spillet ca. -120$ op fordelt på en håndfulde store MMT og lidt cash.

+154$ for maj 2008.

I juni lover jeg at BLOGGE mere og inden vi rejser den 20 juni at spille 4-5 live turneringer + afvikle ca. 150$ SNG med en ROI over 15%.

Snart kommer en beskrivelse af vores Las Vegas rejse ... hoteller og hvilke turneringer jeg skal spille .. det bliver stort ;-)

Tak fordi du kiggede forbi!

Ingen kommentarer: